Bu zor günlerde tüketicilerimizin ve çalışanlarımızın olduğu kadar ailelerinin ve arkadaşlarının sağlığı ve refahı da bizim en önemli önceliğimizdir. Küresel COVID-19 salgını söz konusu olduğunda Dünya Sağlık Örgütü’nün yönergelerine sıkı sıkıya bağlıyız, ilgili ülkelerdeki hükümet yönetmeliklerine ve tavsiyelerine uyuyoruz ve ihtiyati tedbirleri büyük bir titizlikle uyguluyoruz. Bu durum, yerel yönetmelikler uyarınca birden fazla ülkedeki mağazalarımızı geçici olarak kapatma kararı aldığımız ve gerekli görüldüğünde başka mağazaları da geçici süreyle kapatacağımız anlamına geliyor.
Mağaza deneyimimizden yararlanmanız mümkün olmasa bile Swarovski’nin birçok farklı yönünü keşfedebileceğiniz çeşitli dijital fırsatlar mevcut. Web sitesi, Swarovski dünyasına ve birçok koleksiyonuna eksiksiz erişim sunarak güçlü bir alışveriş deneyimini garantileyecek.
Bu zor günlerde hayatlarımıza devam ederken gösterdiğiniz sürekli destek ve sabrınız için teşekkür ederiz.
1. Swarovski çalışanlarının refahını sağlamak için hangi tedbirleri alıyor?
Swarovski’de tüketicilerimizin ve çalışanlarımızın sağlığı ve refahı bizim en mühim önceliğimizdir. Küresel COVID-19 salgını söz konusu olduğundan ofislerimizin çoğu geçici olarak kapatıldı ve çalışanlarımızı mümkün olduğu kadar evden çalışmaya devam etmeye teşvik ediyoruz. Dahası yerel hükümetler ve sağlık örgütlerinin yönergeleri uyarınca birden fazla ülkedeki mağazalarımızı geçici olarak kapatma kararı aldık ve yetkili makamların yönlendirmeleri doğrultusunda gerekli görüldüğünde başka mağazalarımızı da geçici olarak kapatacağız.
2. Swarovski, Dünya Sağlık Örgütü ve Hükümet tarafından uygulanan tedbir ve önerilere uyuyor mu?
Faaliyet gösterdiğimiz ülkelerdeki yetkili makamlar olan hükümetin ve sağlık otoritelerinin yönergelerini uyguluyoruz. Ofislerimizin çoğu geçici olarak kapatıldı ve çalışanlarımızı mümkün olduğu kadar evden çalışmaya devam etmeye teşvik ediyoruz. Dahası yerel hükümetler ve sağlık örgütlerinin yönergeleri uyarınca birden fazla ülkedeki mağazalarımızı geçici olarak kapatma kararı aldık ve yetkili makamların yönlendirmeleri doğrultusunda gerekli görüldüğünde başka mağazalarımızı da geçici olarak kapatacağız. Mağazalarımızın açık kaldığı konumlarda Dünya Sağlık Örgütü’nün yönergelerine uymak için oldukça sıkı çalışıyoruz ve COVID-19’un yayılmasını engellemek için gerekli tüm ihtiyati tedbirleri alıyoruz.
3. Swarovski mağazalarından herhangi birini geçici olarak kapattı mı?
Küresel COVID-19 salgını söz konusu olduğundan yerel hükümetler ve sağlık örgütlerinin yönergeleri uyarınca birden fazla ülkedeki mağazalarımızı halihazırda kapatma kararı aldık ve yetkili makamların yönlendirmeleri doğrultusunda gerekli görüldüğünde başka mağazaları da kapatacağız.
4. Swarovski, mağazalarında tüketicilerinin ve çalışanlarının güvenliğini sağlamak için hangi güvenlik tedbirlerini alıyor?
Çalışanlarımızı ve tüketicilerimizi maksimum derecede korumak amacıyla, yerel hükümetlerin uyguladığı tedbirler doğrultusunda en çok etkilenen ülkelerdeki mağazalarımızı geçici olarak kapattık. Mağazalarımızın açık kaldığı konumlarda Dünya Sağlık Örgütü’nün yönergelerine uymak için oldukça sıkı çalışıyoruz ve COVID-19’un yayılmasını engellemek için gerekli tüm ihtiyati tedbirleri alıyoruz.
5. Tüketiciler hala Swarovski.com adresinden çevrim içi alışveriş yapabiliyor mu?
Swarovski dünyasını takip etmeye devam etmek isteyenlerin, tüm ürün koleksiyonumuza eksiksiz erişim sunarak güçlü bir alışveriş deneyimini garantileyecek web sitemizi ziyaret etmelerini öneriyoruz. Ayrıca şu an tüm tüketicilerimize ücretsiz küresel kargo hizmeti sunuyoruz.
6. Swarovski Club kuponlarını kullanmak isteyen tüketiciler için herhangi bir kısıtlama söz konusu mu?
Bu yıl Swarovski Club kuponları kazanan ancak henüz kullanma şansı bulamayan tüketicilerimiz için kuponların geçerlilik sürelerini üç ay uzattık. Ayrıca 2020 Mayıs ayının sonuna kadar kullanma hakkınız olan tüm kuponların süresi de üç ay uzatılacak, bu sayede kuponlarınızı kaçırmadığınızdan emin olabileceksiniz. Birçok Swarovski Club kuponu çevrim içi ortamda kullanılabilir niteliktedir dolayısıyla kendi ülkenizde bulunan mağazalarımızı ziyaret edememeniz durumunda, ödüllerinizi eksiksiz olarak kullanmak için web sitemizi ziyaret etmenizi öneriyoruz.
7. Swarovski.com adresinden ürün satın alan tüketiciler için herhangi bir kargo kısıtlaması var mı?
Swarovski olarak çalışanlarımızın ve ailelerinin sağlığı ve refahının bizler için büyük öneme sahip olduğunu belirtmek istiyoruz. İhtiyati bir tedbir alarak Asya’da yer alan üretim tesislerimiz Marigot Tayland ve Marigot Vietnam’ı geçici olarak kapalı tutmaktaydık. Yetkili makamların yönlendirmeleri doğrultusunda gerekli görüldüğünde yeniden geçici olarak kapatacağız.
8. Swarovski üretim tesislerinden herhangi birini geçici olarak kapattı mı?
Swarovski olarak çalışanlarımızın ve ailelerinin sağlığı ve refahının bizler için büyük öneme sahip olduğunu belirtmek istiyoruz. İhtiyati bir tedbir alarak Asya’da yer alan üretim tesislerimiz Marigot Tayland ve Marigot Vietnam’ı şu an kapalı tutmaktayız.
9. Dağıtım merkezleri hala çalışıyor mu?
Öyleyse Swarovski çalışanlarının güvenliğini sağlamak için hangi güvenlik tedbirlerini alıyor? Çevrim içi siparişleri başarıyla tamamlamak amacıyla depolarımızın ve dağıtım merkezlerimizin açık kaldığı yerlerde, yerel hükümetler ve ilgili sağlık otoritelerinin uygulamış olduğu COVID-19’u kapsayan düzenlemelere sıkı sıkıya bağlı kalıyoruz. Bu adımlar, "sosyal mesafe" uygulamalarını sıkı sıkıya sürdürmemizin yanı sıra söz konusu çalışma alanlarının ekibimiz için güvenli ve hijyenik olmasını sağlamak amacıyla elimizden gelen tüm önlemleri aldığımız anlamına da gelmektedir.
10. Swarovski karantina döneminde de Tamir Hizmeti sunacak mı?
Swarovski yalnızca mağazalarımız aracılığıyla tamir hizmeti sunar. Bu nedenle karantina döneminde ya da mağazaların geçici olarak kapandığı dönemlerde mağaza yeniden açılana kadar tamir hizmeti sunmamız mümkün değildir.
11. Tamir edilen ürünüm teslim almaya hazır ancak mağaza kapalıysa ne yapmam gerekir?
Tamir edilen bir ürününüz teslim almaya hazır ancak mağaza kapalıysa lütfen ürünü teslim almak için mağaza yeniden açılana kadar bekleyin.
12. Ürünüm hâlâ tamir sürecinde. Ne zaman teslim almaya hazır olur?
Hâlâ tamir sürecinde olan bir ürününüz varsa tamir edilen ürün ancak mağaza yeniden açıldıktan sonra teslim edilebilir. Ürününüz teslim almaya hazır olduğunda mağaza tarafından bilgilendirileceksiniz.